Mijn boek Stralend door Australië - Reisverslag uit Twello, Nederland van Nathalie Beersma - WaarBenJij.nu Mijn boek Stralend door Australië - Reisverslag uit Twello, Nederland van Nathalie Beersma - WaarBenJij.nu

Mijn boek Stralend door Australië

Door: Nathalie Beersma

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 April 2015 | Nederland, Twello

Hallo lezers,

Ik heb een prachtig boek geschreven over mijn reis door Australië. Het is absoluut het boek dat je gelezen moet hebben als je voor het eerst naar Australië gaat. Alle topbestemmingen maar ook de onbekende(re) mooie plekjes staan erin. In 5,5 week kun je deze reis maken langs het beste van het beste Down Under!

Hierbij de flaptekst:

Een autobiografisch reisverhaal over een twintigjarige studente Functiegericht Toerisme en Recreatie die na haar stage bij Groovy Grape Getaways in Adelaide heel oostelijk Australië bereisd. Het wordt een droomreis die haar hele persoonlijkheid verandert.

Toerismestudente Nathalie Beersma gaat stage lopen in Adelaide. Door haar bestemmingsanalyse weet ze al snel alle bekendste en minder bekende plekken Down Under te benoemen. Halverwege de stage besluit ze zelf haar droomreis te creëren, zodat ze het met eigen ogen kan zien. Vier dagen na de laatste stagedag begint ze aan dit avontuur. Van de uitgestrekte, ruige, rode woestijn naar bossen en een betoverende gouden kust met kaarsrechte kliffen, gevolgd door wereldsteden vol culturele bezienswaardigheden, kustplaatsen en ten slotte het wereldwonder onder water en het tropisch regenwoud in het uiterste noordoosten. Het wordt een reis die haar persoonlijkheid verandert. Stralend door Australië is een inspirerend, uniek reisverhaal over een fascinerende reis, wellicht de mooiste reis die Nathalie ooit maakt(e). Met oog voor detail beschrijft ze op eigen wijze de sfeer in dit paradijs op aarde. Ze maakt de lezer op een boeiende manier deelgenoot van haar gedachten, herinneringen en emoties. Ook vertelt ze over de plaatsen die ze bezoekt en de ontmoetingen met bijzondere mensen én dieren. Het maakt nieuwsgierig. Het boek is licht maar zeker niet oppervlakkig met interessante anekdotes.

Het boek is voor slechts 17,50 euro te koop op Bol.com!

Heel veel leesplezier en geniet van al het moois Down Under...