Ieder einde is een nieuw begin. - Reisverslag uit Thebarton, Australië van Nathalie Beersma - WaarBenJij.nu Ieder einde is een nieuw begin. - Reisverslag uit Thebarton, Australië van Nathalie Beersma - WaarBenJij.nu

Ieder einde is een nieuw begin.

Door: Nathalie Beersma

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

23 Juni 2013 | Australië, Thebarton

Hallo lezers,

Ieder einde is een nieuw begin. Beter kan ik het niet omschrijven.

Afgelopen vrijdag 21 juni 2013 is er een einde gekomen aan werkelijk de meest bijzondere periode in mijn leven. Ik kan me het moment dat ik na het sollicitatiegesprek naar beneden kwam en me realiseerde dat mijn droom in vervulling zou gaan nog herinneren als de dag van gisteren. Ik zou drie maanden later écht voor een half jaar naar de andere kant van de wereld vertrekken. Zo onwerkelijk als het op dat moment was, zo onwerkelijk is het dat de 100 dagen van hard werken bij Groovy Grape Getaways nu voorbij zijn. Het is over. Samen met de andere stagiaire Elke heb ik een hechte band met de collega’s in dit verre Australië opgebouwd. We waren vanaf de eerste dag deel van de familie. Zo dankbaar als de medewerkers van Groovy Grape Getaways mij zijn, zo dankbaar ben ik hen voor de leerzame en onwijs gezellige tijd.
Deze tijd hebben we vrijdag afgesloten met een gezamenlijke pizzalunch en een borrel na werktijd. Een mooie kaart vol wensen, échte Haigh’s chocolade en een award voor het bussen wassen zorgen voor tastbare herinneringen.
Tussen de feestjes door als laatste samenzijn met de `Groovyers’ moest er dit weekend ook ingepakt worden. De kamer in mijn veilige huis waar ik vijf maanden met plezier heb gewoond moest weer leeg worden gemaakt.

Maar zoals gezegd is ieder einde een nieuw begin. Het einde van de stage en daarmee het tweede jaar mijn studie Functiegericht Toerisme en Recreatie aan de NHTV betekent het begin van een welverdiende vakantie die dit jaar grote avonturen voor mij in petto heeft. Dinsdagmorgen om 10.00 uur exact vertrekt mijn eerste vlucht en ga ik Adelaide na deze lange periode verruilen voor de andere fantastische plekken Down Under. Het is het begin van een grote rondreis door heel Oost-Australië; mijn persoonlijke droomreis die ik helemaal zelf heb samengesteld. Elke bekende bezienswaardigheid zal aan bod komen. Natuurlijk ga ik nu verder nog niets verklappen. Ik ga jullie er alles over vertellen. Het enige wat ik jullie dus aanraad is om gewoon te blijven genieten van mijn verhalen.

Tot mijn volgende reisverslag!

  • 23 Juni 2013 - 11:04

    Irma:

    Hé Nathalie,

    Aan al het goede komt een einde maar jij gaat gewoon door! Heel veel plezier en geniet van je rondreis.
    Groet uit een herfstachtig Nijverdal! Brrrr

    Irma

  • 23 Juni 2013 - 11:12

    Miekie:

    He Nathalie. We wensen je een onwijs mooie trip door australie en heel veel plezier.

  • 23 Juni 2013 - 11:33

    Annemarie:

    Ga er onwijs van genieten meid! Voor je het weet is dit ook weer voorbij.

  • 23 Juni 2013 - 12:20

    Lujzi:

    Lieve Nathalie,

    Goh, de stage zit er weer op. Weer een mijlpaal in je leven, maar er komen vast nog veel meer. Wat dacht ja van de reis die je nu gaat maken. Nog eventjes en dan moet je zo weer terug naar het regenachtige Nederland. Ga eerst lekker genieten van je mooie trip en we blijven je uiteraard volgen. Tot de volgende mail. Liefs en kusjes LBCM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Kleine Columbus ontdekt graag alle bijzondere plekken op aarde!

Actief sinds 18 Okt. 2012
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 17156

Voorgaande reizen:

08 Juni 2018 - 01 Juli 2018

Peruvian adventure

14 Mei 2016 - 26 Mei 2016

Tempels, sawa's en bounty

30 Januari 2013 - 28 Juli 2013

Een half jaar Down Under!

Landen bezocht: